Ota yhteyttä

Heräsikö sinulla kysyttävää Destia Insight -palvelusta? Kaipaatko apua Destia Insight -palvelun käyttöön? Haluatko kysyä lisätietoja jostakin tuotteestamme? Ota meihin yhteyttä insight@destia.fi, autamme mielellämme.

Voit myös tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin alta.

Usein kysytyt kysymykset
Kenelle Destia Insight on tarkoitettu?
Destia Insight -palvelu on tarkoitettu y-tunnuksellisille organisaatioille. Tyypillisimpiä asiakkaitamme ovat valtion virastot, kunnat ja kaupungit sekä yksityisyritykset.
Onko palveluun rekisteröidyttävä?
Vain rekisteröityneenä käyttäjänä voit tehdä ostoksia. Rekisteröitymisen jälkeen on tehtävä myös organisaatiotili ostamista varten. Edellytämme rekisteröitymistä, jotta voimme varmistaa palvelun turvallisen käytön ja tarjota luotettavaa asiakaspalvelua.
Miten palvelussa voi maksaa?
Toistaiseksi palvelussa on mahdollista maksaa vain laskulla. Tulevaisuudessa maksutapoja lisätään asiakastarpeiden perusteella.
Mitä jos en löydä sopivaa tuotetta?
Mikäli et löydä sopivaa tuotetta tai haluat muokata palvelussa jo olevaa tuotetta, olethan meihin yhteydessä. Autamme mielellämme.
Onko ostaminen mahdollista julkiselle sektorille?
Hankintalain puitteissa voi noudattaa kevennettyä hankintamenettelyä, mikäli hankinta jää alle kynnysarvojen. Lain perusperiaatteita, kuten läpinäkyvyyttä, on kuitenkin aina noudatettava.
Mistä tiedän onko edustamani organisaatio jo luotu palveluun?
Voit tiedustella asiaa olemalla meihin yhteydessä. Tarkistamme aina uuden organisaation tapauksessa, että kyseistä organisaatioita ei ole jo olemassa. Olemme tarvittaessa yhteydessä, mikäli päällekkäisyyksiä esiintyy.
Miten pääsen jäseneksi organisaatioon?
Tietosuojasyistä et voi selata palvelussa olevia organisaatioita tai niiden ylläpitäjiä. Pääset organisaation jäseneksi vain joko luomalla organisaation tai pyytämällä olemassa olevan organisaation ylläpitäjää lisäämään sinut jäseneksi. Tarvittaessa voit olla meihin yhteydessä. Autamme mielellämme.
Miten poistan tilini tai organisaation tiedot?
Tietoja voi poistaa vain olemalla meihin yhteydessä.
Mistä näen organisaation ylläpitäjän tiedot?
Valitse kohdasta ”Oma tili” avautuvasta alasvetovalikosta sen organisaation nimi, jossa olet jäsenenä, niin näet organisaation ylläpitäjän tiedot.